VÝMENA TOVARU – PODMIENKY

Tovar, ktorý je nepoškodený, šetrne skúšaný a nepoužívaný, si môžete vymeniť za iný tovar do 14 dní od doručenia. Tovar musí byť nový – nepoužitý a nepoškodený, neniesť znaky skúšania, so všetkými nepoškodenými etiketami, alebo visačkami, ktoré obsahuje. Tovar musí byť riadne zabalený v originálnom, nepoškodenom a nijako neznehodnotenom obale. Tovar musí byť odoslaný najneskôr v 14. deň odo dňa prijatia tovaru z 3klbka.sk.

V prípade výmeny a vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený. Spôsob, akým si želáte vrátiť peňažné prostriedky, uvediete vo vyplnenom formulári. Po dohode vám môžeme v danej hodnote poskytnúť aj kupón na ďaľší nákup. 

Odporúčanie

Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Inak si vyhradzujeme právo na neschválenie vrátenia tovaru, ktoré javia viditeľné známky znehodnotenia, nešetrného testovania, alebo použitia .

Súčasťou balíka musí byť aj Vami vypísaný formulár vo vašom účte pri konkrétnej objednávke. Ak nie ste registrovaní, tak si môžete stiahnuť formulár na www.3klbka.sk.

Do formulára uvediete:

1. Dôvod výmeny (nepovinné informácie, ktoré nám ale pomôžu pri zlepšovaní služieb pre Vás).

2. Informácie o produkte, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť.

3. Číslo objednávky, alebo faktúry , v ktorej ste si rezervovali náhradný tovar. (pokiaľ nevypľňate cez náš systém)

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom priamo na adresu: EURONETIX, s.r.o. Hrabová 10/5, 971 01  Prievidza .

Zásielku zašlite ako doporučený list/balík, odporúčame balík poistiť. Za poškodený alebo stratený tovar nepreberáme zodpovednosť. NEPOSIELAJTE BALÍK NA DOBIERKU - takúto zásielku vám nemôžeme prebrať.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, kontaktujte nás cez formulár, telefonicky, alebo e-mailom.